İade ve Değişim Koşulları
Tüketici, yalnızca mesafeli satışlarda (Telefon ve internet üzerinden yapılan satışlar) 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği gereği, hiçbir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin satın almış olduğu ürünü, teslim aldığı tarihten itibaren 14 gün içerisinde, ön bilgilendirme formunda ve sözleşme metninde yazılı olan usule uyarak iade edebilir veya değiştirebilir. Buna istinaden;
‘’Satın alınan elektronik ürünlerde; sim kart takılması, wifi ile network bağlantı kurulması, kurulum yapılması, sarf malzemesinin kullanılmış olması, koruyucu bantların çıkarılmış olması, aktivasyon yapılması ve kullanıcı yaratılması halinde iade kabul edilmemektedir. Aynı zamanda ticari veya mesleki amaçlarla hareket eden tüzel kişi ve / veya kişiler cayma hakkından ve cayma hakkından doğan hiçbir haktan faydalanamaz.’’
‘’Cayma hakkında kapsamında kullanılmayacak ürünler ve işlemler hakkında daha detaylı bilgi satış sözleşmenizde bulunmaktadır.’’
Cayma hakkınızı kullanmak için 535 650 07 91 numaralı çağrı numaramızı arayıp sözlü olarak, 535 650 07 91 numaralı Whatsapp hattmıza yazarak ya da info@gflight.com.tr mail adresimize e posta göndererek cayma bildirimi yapmanız gerekmektedir.
Cayma bildirimi tarafımıza ulaştığı tarihten itibaren 10 gün içerisinde, ürüne herhangi bir hasar verilmemesi ve eksiksiz teslim edilmesi şartıyla, tercihinize göre ürünü iade alarak bedelini tarafınıza ödemeyi veya ürün bedeli kadar alış veriş kuponu vermeyi taahhüt ederiz.
Cayma bildirim işleminizi tamamladıktan sonra dilerseniz ürünü kargo ile merkez adresimize gönderebilir ya da size en yakın mağazamıza teslim edebilirsiniz.
Kargo ile gönderim için; ürünün kutusu, faturası, garanti belgesi ve tüm aksesuarlarıyla birlikte aşağıdaki butona tıklayarak adresinize çağıracağınız kargo aracıyla faturanızın üzerinde yazan merkez adresimize kargoyla gönderebilirsiniz.
Yazılım ürünlerini iade edebilir miyim?
Yazılım ürünleri kesinlikle iade alınmamakta veya değişimi yapılmamaktadır.
Sarf malzemelerinde iade süreci nedir?
Sarf malzemelerinde, ambalajı açılmış ürünler iade alınmaz. Eğer ürünün ambalajı açılmamışsa iade edebilirsiniz. Yazıcı, iade ve değişim işlemlerinde sarf malzemesi olan kartuş veya toner açılmış ise; kartuş veya toner bedeli düşülerek iade veya değişim işlemi yapılır.
Ürünüm eksik çıkarsa ne yapmalıyım?
Ürününüzün teslimat sırasında kutusunun taşımadan dolayı hasarlı olup olmadığını ve eksiksiz olduğunu kontrol ediniz.
Ürününüzün eksik, hasarlı veya ambalajının bozuk çıkması durumunda kargo görevlisine tutanak tutturarak siparişi teslim almadan geri gönderiniz.
‘’ Kutusu hasarlı olan ürünlerin teslim alınması durumunda içindeki ürünlerin hasarından veya eksikliğinden Gflight Simülatör Teknoloji Yazılım Donanım Tic.Ltd.Şti. sorumlu değildir.’’
Ürün iade sürecinden sonra ödediğim ücreti nasıl geri alırım?
İade koşullarında belirtilen şartlara uygun taleplerinizde; ilgili ürün Gflight Simülatör'e ulaştığı andan itibaren on (10) gün içerisinde ürün bedeli alışveriş yaptığınız hesaba iade edilecektir.
Kredi kartınıza yatırılan geri ödemenin kredi kartı ekstrenize artı bakiye olarak yansıması, bankanızın süreç ve uygulamalarına bağlı olarak ortalama iki - üç hafta sürebiliyor. Bu süreç genel bir uygulama olup, Gflight Simülatör'ün herhangi bir müdahalede bulunma hakkı bulunmamaktadır. İade işleminizin kredi kartınıza yansımasında gecikme yaşanması halinde, bankanızdan detaylı bilgi alabilirsiniz.